Politička scena
Bjelovar info medij
Članovi Županijskog vijeća HSP AS BBŽ prešli u HDZ
Hrvatska demokratska zajednice Bjelovarsko-bilogorske županije osnažena je s 15 novih članova, a narednih dana očekuje se…
Bjelovar info medij
I ovu subotu Damir Bajs se družio s građanima grada Bjelovara
Uz Damira Bajsa bili su i predstavnici mnogih stranaka koje su mu pružile potporu i s njime potpisale sporazum o podupiranju…
Bjelovar info medij
Bjelovar – SDP-ov nezavisni kandidat za gradonačelnika Davorin Posavac družio se s građanima
Davorin Posavac je trenutno direktor tvrtke Bjelovarski sajam, poznat po tome da je Bjelovarski sajam izvukao iz dugova u kojima…
Bjelovar info medij
HDZ-ov kandidat za gradonačelnika Ante Topalović dijelio građanima maslinove grančice
Maslinove grančice uoči Cvjetnice koja se slavi u nedjelju, tjedan dana prije Uskrsa
Bjelovar info medij
HDZ i HSS zajedno na izbore i u Novoj Rači
Općinska vodstva dogovorila su da će u zajedničkom nastupu pred birače izaći tako da će kandidata za mjesto načelnika dati…
Bjelovar info medij
Zlatko Salaj predstavio kandidaturu za gradonačelnika Čazme
Naša Čazma zaslužuje bolje, poruka je kandidata za budućeg gradonačelnika, Zlatka Salaja!
Bjelovar info medij
Bjelovarski sajam – Beljak najavljuje borbu za hrvatsko selo i interese
U sklopu otvorenja 20. Proljetnog međunarodnog bjelovarskog sajma, svoju tiskovnu konferenciju je održala i Hrvatska seljačka…
Bjelovar info medij
Kandidat HSP za načelnika Općine Ivanske Marko Šafran predstavio program na skupštini DVD Ivansk
Za pomoć u radovima izrađenim u pirografiji i sav trud Marko Šafran nagrađen je zahvalnicom DVD Ivanska
Bjelovar info medij
Gradski odbor HDZ-a Bjelovara želi sretan Dan očevima svim Bjelovarčanima
U Republici Hrvatskoj se 19. ožujka, blagdan sv. Josipa – zaštitnika hrvatskog naroda obilježava kao Dan očeva
Bjelovar info medij › aktualno › potpisan_ugovor_o_zbrinjavanju_pasa_lutalica
Bjelovar info medij RSS rubrika aktualno

23.11.
2010.

Potpisan ugovor o zbrinjavanju pasa lutalica

17:58 | Šalje:  | komentara 71
Bjelovar info medij Watermark image



Korištenje tekstova i fotografija s portala arhiva.bjelovar.info zabranjeno je bez izričite dozvole autora ili vlasnika.

Potpisivanje Ugovora o pružanju usluga skupljanja, prevoženja i smještaja neupisanih pasa, pasa i mačaka lutalica te drugih napuštenih i izgubljenih životinja na području Grada Bjelovara potpisan je u utorak u kabinetu Antuna Korušeca, bjelovarskog gradonačelnika.

Ove poslove će obavljati Centar za razvoj poljoprivrede i trgovinu poljoprivrednim proizvodima d.o.o. iz Karlovca koje ima sve potrebne dozvole i uvjete za obavljanje takve djelatnosti. Budući da se Zakon o zaštiti životinja promijenio, gradsko poduzeće Komunalac izgubilo je pravo za obavljanje ovih poslova te je postalo upitno kako će se postupati s napuštenim životinjama. Poduzeće s kojim je potpisan ugovor ima sve potrebne uvjete, a također i dugogodišnje iskustvo u postupanju, kao i potrebne objekte. Vladimir Petrić, direktor i suvlasnik Centra za razvoj poljoprivrede i trgovinu poljoprivrednim proizvodima d.o.o. rekao je da tvrtka pokriva osamnaest subjekata, gradova i općina s čijih područja uklanjaju i zbrinjavaju napuštene životinje. Objekti za zbrinjavanje nalaze se 23 kilometra od Karlovca te posjeduju i pet hektara zemljišta na kojima osim skloništa imaju i prostor za šetanje pasa. U suradnji sa udrugama godišnje udome stotinjak pasa i mačaka lutalica, a mnoge životinje ostaju u skloništu i dulje od propisanih 60 dana.
Bjelovar info medij
Objekte ove tvrtke obišla su i razna međunarodna izaslanstva koja su iskazala zadovoljstvo uvjetima u kojima se životinje drže i načinom na koji se zbrinjavaju.

- Posjedujemo vlastitu veterinarsku ambulantu i zaposlenog veterinarskog tehničara koji pse pregledava, čisti od parazita, a po potrebi se ulovljeni psi i kupaju. Ako se vlasnik ne dođe po svoju životinju u zakonskom roku od 60 dana, životinja se udomljava – rekao je Vladimir Petrić, direktor Centra za razvoj poljoprivrede i trgovinu poljoprivrednim proizvodima d.o.o.

Antun Korušec, bjelovarski gradonačelnik rekao je da se ovime Grad Bjelovar ne odriče usluga Udruge Šapa koja zbrinjava pse i mačke, nego traži transparentnost ulaganja gradskog novca. Na području Grada Bjelovara ulovljeno je samo 23 psa koji su nekontrolirano lutali ulicama pa se mnogi s pravom pitaju kako Udruga Šapa traži novac za zbrinjavanje 70 pasa? Odnosno odakle toliki psi dolaze?


 objavi | ispiši | pošalji

Uvredljivi, prosti, zlostavljajući te komentari koji potiču na mržnju i nasilje prema bilo kome, bit će odmah obrisani s portala.


  • Šalje Upišite ime  dana  23/10/2013  u  11:13
  • Komentar: Da se pol brinete za ljude ko za pse ... svi vi


  • Šalje BRANKO STOJKOVIĆ  dana  18/04/2012  u  10:37
  • ŠTO JE UDRUGA “ŠAPA” NEGO JEDNA MORBIDNA UDRUGA PERVERZIJE KOJA SE PAKLENO LIŽE I PARI SA PSIMA, MA TO JE ŽIVA SRAMOTA OD LJUDI… TO JE BOLESNO NAČELO PROKLETE “SODOMIJE” I BIZARNA LJUBAV PREMA PSIMA.. GLEDAM TE “BOLESNIKE” LJUBITELJE PASA KAKO SE ŠEĆU PO PARKOVIMA I NJIHOVI LJUBIMCI OSTAVLJAJU HRPE GOVANA. NAPADAJU MIRNE LJUDE… VIŠE NI DJECA NI ODRASLI NEMAJU PARKOVE ZA UŽIVANJE, ZBOG TIH NAKAZA LJUDSKIH IZRODA KOJI SU NA-KOTILI TA ZLA..


  • Šalje ?apljina  dana  01/07/2011  u  19:03
  • Komentar: ljudi po kontejnerima kopaju a vi zbrinjavate pse

    stvarno ste humanisti i filantropi


  • Šalje Anita  dana  01/02/2011  u  01:12
  • Komentar: Naš gradona?elnik nema sluha,srama a ni obraza.Nije ga briga za djecu u ovom gradu a kamoli za životinje!!!!


  • Šalje Po?inje peticija  dana  14/12/2010  u  16:46
  • Komentar:
    Po?inje potpisivanje peticije protiv ugovora koji je gradona?elnik potpisao sa Karlovcem za ubijanje bjelovarskih pasa i ma?aka.
    Molim da se o?itujete protiv tog ugovora na web stranici:
    http://drustvo-sapa.hr/peticija


  • Šalje ...............  dana  08/12/2010  u  12:20
  • Komentar:

    Karlovac ziher ima svu papirologiju urednu....sigurno zapišu kojeg psa su koji dan likvidirali i na koji na?in to?no..Julija možda da se tamo zaposlite pa nam kažete kako se to radi po propisima....??????

    Sad mi već stvarno na k.... idete.


  • Šalje A  dana  08/12/2010  u  11:26
  • Komentar: Pogledajte slike i opis Karlova?kog šinteraja iz perspektive njema?kog aktivista za zaštitu prava životinja na:

    http://www.tierschutzprojekt-kroatien.com/docs/Artikel/hr/11-10-Reisebericht_hr.pdf


  • Šalje julija  dana  07/12/2010  u  09:39
  • Komentar:

    Mlada gospodi?na “Lea”, ime ti tako zvu?i, pa ako ti ne paše ovo gospodi?na , nema veze, preći ću na papirologiju… Ako zaista nisi upoznata papirologija je bitna, ali baš u svemu.. Ti ne možeš nikome pomoći,na primjer, da uplatiš sa ra?una a da ne pokriješ papirom, mislim na grad ili neke druge privatnike koji bi pomogli udruzi ŠAPA.. Jedino ostaje na?in da ti netko pruži rukom, a danas je toga malo, sve se mora pravdati, posebno ako je rije? o institucijama,tu nema imaš li srce ili nemaš, pa bože moj svi vole životinje, jedino oni koji su alergi?ni na dlaku smile
    Da bi netko dobio novac ili pomoć, treba papirima opravdati svoj posao, da li ima sve što je potrebno ili nema, prvo uvjete za život, opremu, a onda dolazi sve drugo, programi i projekti, ne možete vi sad zamisliti da želite pomoći nekom, jer ste vi tako odlu?ili i krenete u to...bilo to životinje ili ljudi, hrana, sve mora imati uvjete i papire…


  • Šalje Lea  dana  03/12/2010  u  14:35
  • Komentar: nevjerojatno, kad nemaju za što prozivati ljude koji se brinu - a oni udri po papirologiji, tipi?no, takvi kao “Julije”, gradona?elnik i ini bešćutnici konkretnu pomoć nikad ne bi pružili, i samo sramote ljudski rod. Nadam se da će profunkcionirati otprema na Mars - onih koji to zaslužuju. Pomozite, i šutite.


  • Šalje savjest  dana  03/12/2010  u  11:02
  • Komentar:
    Sramota, samo se na lak na?in žele riješiti psa i šalju ih u karlova?ki koncentracioni logor.


  • Šalje Mali pesek  dana  03/12/2010  u  03:30
  • Komentar: Čula sam da veliki vođa u Sjevernoj Koreji voli pse (a pogotovo ru?ak od peseka). Sigurno ima deal sa gradom Bjelovarom. Pa da se ne skuži - sve ide preko Karlovca.
    Tko je ovdje lud?!
    Koliko ljudi se diglo protiv odvoženja pasa i ostalih životinja u Karlovac, a izmjene zakona nema.

    Hvala ljudima koji se brinu za nemoćne životinje i svoje slobodne trenutke im posvećuju, dok ih drugi žele eutanazirati jer su za njih samo dodatan problem.


  • Šalje PILA  dana  01/12/2010  u  12:35
  • Komentar:
    PUMA je o?ito dobio “partijski” zadatak da OKRENE PILU NAOPAKO.
    Pumo bit svega je UGOVOR O UBIJANJU.
    pogledajte web stranicu: : http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/karlovac-grad-financira-eutanaziju-pasa-a-u-sinteraju-ih-dave.html
    Pumo, pumo, okrenuo si pilu naopako,
    dođi sebi, pro?itan si kao otvorena knjiga.

    Pila


  • Šalje volonterka  dana  01/12/2010  u  12:07
  • Komentar:

    Dakle za sve nepismene....SVI FINANCIJSKI IZVJEŠTAJI, PLANOVI I IZVJEŠĆA SU NAPRAVLJENI NA VRIJEME I PREDANI NADLEŽNIM INSTITUCIJAMA. ako se predstavite imenom i prezimenom te se ispostavi da i vi trebate imati uvid u to imate ćete, u suprotnom vas NE TREBA INTERESIRAT NIŠTA U VEZI ŠAPE. vodite svoju brigu, ako je uopće imate.
    A što se ?lanova ti?e...potpuno ste neupućeni, to?nije blage veze nemate o ?emu pri?ate stoga se prestanite sramotit....ŠAPA ima više ?lanova i volontera nego što vi poznanika imate…

    BEZ OBZIRA NA VAŠE PROVOKACIJE, JA ĆU OSTAT SUZDRŽANA I NEĆU VAM OVAKO JAVNO REĆI SVE ŠTO BI HTJELA, JER VIDIM DA STE OČITO NEPISMENI, NERAZUMNI, NEHUMANI, I NEMATE POJMA O ČEMU PRIČATE (blago re?eno)...ali vi i dalje pri?ate,a to je odlika neinteligentnih ljudi, stoga je naš razgovor ZAVRŠEN u svakom smislu.


  • Šalje Pumi  dana  01/12/2010  u  12:04
  • Komentar:
    Daj si nađi život! Ide mu?i nekog slabijeg od sebe ili što već radiš!
    Ako te ne zanima ta tema osobno nađi si neku zanimaciju.
    Ne razumijem pacjente što pljuju po stvarima koje ih se ne ti?u.
    Nema zakona koji kaže da uopće trebamo imati web stranicu a kamoli da dokumenti trebaju biti na njoj, svi dokumenti postoje,ako te interesiraju dođi ih vidi, nadležni su ih vidjeli.
    I nađi se neki drugi nadimak jer ti do životinja nije stalo.


  • Šalje puma  dana  01/12/2010  u  11:46
  • Komentar:  Zakon je i vođenje papira a vi nestignete napisati 1.12.20l0.Program rada za 201o i financijski plan za 2010. e moje volonterke i drugi se pravdaju da ne znaju ali i to je VAŠ posao a neprofitne udruge su dužne voditi kjnigovodstvo i imati 1.sije?nja financijski plan i program rada. Pa dok nije kasno i to napravite .
    Udruge se i financiraju i iz ?lanarine a vi imate samo dva ?lana ?? Macu i Matu,


  • Šalje Upišite ime  dana  01/12/2010  u  10:01
  • Komentar:

    Fašizam je kapitalizam plus ubojstvo.
    Upton Sinclair


  • Šalje volonterka  dana  01/12/2010  u  09:58
  • Komentar: EVO POŠTO SE VI BRINETE ZA SVE, PREDLAŽEM VAM, DA SE VI POČNETE BAVIT NEČIM DRUŠTVENO KORISNIM, PA SE POBRINITE ZA KOJU SIROMAŠNU OBITELJ, DA NE MORA KOPATI PO SMEĆU, A MI ĆEMO SE NASTAVIT ZA PSE BRINUT. A GRADONAČELNIK ĆE VAM DATI NEŠTO NOVACA, JER ZA TU CIFRU KOJU ON PLAĆA KARLOVCU SAMO ZA JEDNOG PSA, MI MOŽEMO NAHRANIT VELIK BROJ PASA I POKOJU SIROMAŠNU I GLADNU OBITELJ.
    A da sam vas ja vrijeđala onda bi to malo druga?ije zvu?alo, vjerujte mi, ali ponavljam nebi se na vaš nivo spuštala.
    A ZAPELO JE JER SU U PITANJU PRIVATNI INTERESI I PUNJENJE PRIVATNIH BANKOVNIH RAČUNA POJEDINACA, MISILM DA TO SVATKO NORMALAN VIDI,PA NISMO DJECA, HALO...!!!!


  • Šalje Svima Vama  dana  01/12/2010  u  09:44
  • Komentar:
    Na veliku žalost Vas svih gradona?elnikovih klonova i jednoumnika postoji sloboda govora. Ne znam o kakvome je vrijeđanju rije? ako se povu?e pitanje je li neka odluka ispravna pogotova ako se njom krše dva Zakona (Zakon o javnoj nabavi i Zakon o zaštiti životinja). Dakle osim slobode govora, imamo zakone, a i tu je još jedna tekovina modernog društva, a to je demokracija. Ako netko savjesno ne ispunjava zadaću koju smo mu građani povjerili na idućim izborima neće imati prilike.

    Molim Vas poštedite me licemjerja! Stalno spominjete ljude. Da li vi kršćani i ?asni građani osim deklarativno kad treba spustiti aktivistima za prava životinja ikada pomognete tim istim ljudima koji kopaju po kanti?!?!
    Moja je savijest ?ista, mi svi u udruzi radimo sa ljudima i kroz svoj posao pomažemo i njihovom tijelu i duši.

    Nisu u pitanju ljudi ni životinje jer onima na vlasti nije stalo ni do jednih.

    Jedino što je bitno je profit. I ne spominjite mi krizu koju je prouzro?ila ta ista vlast svojim nepromišljenim odlukama koje nemaju veze s općim interesom već s interesom par ljudi. Uzimaju mi pola plaće na prireze i poreze i imam pravo reći da neću RADITI ZA UBIJANJE!!!

    Osim toga draga gospođo i ostala gospodo pro?itajte http://www.index.hr/vijesti/clanak/strava-u-karlovackom-sinteraju-porezni-obveznici-placaju-eutanaziju-a-veterinari-pse-dave/401899.aspx da je grad Karlovac za rad šinteraja izdvajao 1.200.000 kuna za razdoblje od ?etiri godine za ubijanje pasa koji do tog šinteraja nisu ni stigli. Mi godišnje za humano postupanje prema životinjama trebamo 150 000 kn.

    Nisu u pitanju ljudi ni životinje, već pohlepa i prljavi poslovi.

    Ali dragi kršćani tješim se da postoji onaj koji sve vidi i koji će nam svima jednom ispostaviti ra?un.


  • Šalje julia  dana  01/12/2010  u  00:23
  • Komentar:

    Naravno da nismo na istoj razini kada s psovkama želite nešto riješiti i vrijeđanjem..
    Da je negdje zapelo, to je o?igledno kada je ugovor potpisan s Karlovcem, to bi vi trebali znati kada volontirate u udruzi Šapa.. negdje ste pogriješili ili fulali kako se to kaže danas grin
    Osim toga ljudi moji kriza je, ne vrti se sve oko životnja, treba i ljudima-kopaju po smeću, treba hrane, maženja, paženja, ljubavi, ?ešljanja i sli?no wink Zar ne question


  • Šalje volonterka  dana  30/11/2010  u  21:18
  • Komentar:

    Svi naši izveštaji i financijska izvješća su svih ovih godina rađena na vrijeme i kontinuirano, dostupni onima kojih se to ti?e, a u kojem smislu bi se to vas trebalo ticat “JULIJA” to mi stvarno nije jasno.
    Neću više odgovarat na vaše nesuvisle komentare, jer je više nego o?ito da nismo na istoj razini.


  • Šalje volonterka iz DZZŽ Šapa  dana  30/11/2010  u  17:04
  • Komentar:  Da gospodine,u pravu ste . Napisan je izvještaj o radu i to nepotpun. Navela sam da se odnosi na period od 01.01.-23.11.2010.god. Radili smo ga za konferenciju za novinare,da bismo što preciznije i to?nije informirali naše sugrađane i sve ostale koje interesira naš rad. Podaci su “sirovi” i još nisu ni statisti?ki obrađeni. Takve podatke radimo na kraju godine i za godišnju skupštinu Šape koju smo po statutu dužni održati do kaja 03. mj naredne (ovaj puta 2011.)godine.  Tako sve “crno na bijelo” piše u našem statutu i tako to kod nas ide. Svi važni planovi i dopisi su napravljeni i dostavljeni. Tako i Plan za 2011.ali ne stignemo vam sve u?initi dostupnim,jer nam nedostaje VREMENA. Nadam se da shvaćate da uz redovni posao,obaveze u privatnom i društvenom životu,te rad u Šapi ,ne stignemo u?initi sve što bismo željeli. Krademo i od svoga sna,ali uvijek fali pokoji sat .... Nevjerovatno kako smo nesposobni smile


  • Šalje julia  dana  30/11/2010  u  16:40
  • Komentar:

    Ako nije potreban izvještaj o radu,niti plan što se radi od 2006. godine, onda radite samostalno.....ima nas puno koji radimo ali moramo podnositi izvještaj i specifikaciju posla...nema tu VELIKOG SRCA,posao je posao....to što radite s Velikim srcem ti je vaš izbor…


  • Šalje ŠAPA  dana  30/11/2010  u  16:34
  • Komentar:

    Za informaciju SVIMA koji nikad nisu dali vode napuštenoj životinji, a kamoli ju nahranili (ODNOSI SE NA OSOBU KOJA JE STAVILA KOMENTAR PRIJE OVOG I SLIČNIMA NJOJ), za tu svotu koju gradona?elnik plaća da bi se pas odvezao (ili ne) u Karlovac i tamo bio zadavljen odmah po dolasku, za taj iznos (a pri?amo o 1.680 kn) pas JEDE I ŽIVI U SKLADU SA NAŠIM MOGUĆNOSTIMA U ŠAPI RAVNO 600 DANA (ŠESTO) (bez maltretiranja, tuširanja minivošem, davljenja..itd) Dapa?e svaki dan ima obrok, ljubav, pažnju, zdravstvenu skrb i krov na glavom zahvaljujući DRUŠTVU ZA ZAŠTITU ŽIVOTINJA ŠAPA koje za vas NEHUMANE NEZNALICE postoji i djeluje svakodnevno od 2006 god, a za to nije potreban niti izvještaj o radu niti plan već VELIKO SRCE što vi naravno nemate, niti ćete ikad imat, stoga ni ne mislimo da ćete ikad shvatit bit našeg postojanja.


  • Šalje Puma  dana  30/11/2010  u  14:39
  • Komentar:
    Ko voli nek; ode živjeti u Vž.pa ako radi neka plati manji prirez.
    A ono je izvještaj o radu a ne plan baš ste nesposobni


  • Šalje građanin  dana  30/11/2010  u  11:47
  • Komentar:
    Ostaje samo jedno, treba postaviti pitanje povjerenja ovom nesposobnom gradona?elniku i veterinarki? Novak
    u gradskoj skupštini, zatim treba poništiti štetan ugovor. Smijeniti nesposobne i one koji rade protiv grada.
    Zamislite kakav je to ?ovjek: kada je davao intervju TV NETu i omalovažavao rad ŠAPE, lupao je šakom po stolu, kaže: dosta je licemjerja, a koje licemjer.
    Takav nam nesposobnjaković netreba. Bjelovaru treba gradona?elnik kao što je Čehok gradona?elnik grada Varaždina. Varaždin,ima uređeno sklonište i još nešto makar je ?etiri puta veći grad od Bjelovara ima manji PRIREZ od Bjelovara. Kolika je to pohlepa na štetu nas građana Bjelovara.

    građanin


  • Šalje Poštovana Julija  dana  30/11/2010  u  11:21
  • Komentar:
    O?ito niste dobro iš?itali sve komentare. Na njih tredeset jedan je takvog sadržaja i njega ne potpisuju ?lanovi Šape.
    Mi smo humanisti i pacifisti i protivimo se nasilju bilo koje vrste.
    Mi smo za razliku od nekih civilizirani ljudi.


  • Šalje julia  dana  30/11/2010  u  11:17
  • Komentar:

    Katastrofa....ne znam što drugo reći kada pro?itam kojim se sve rije?ima služite, dajte ljudi malo kulture, samo bi se svađali i tukli, prijavite se za Južnu Koreju.....


  • Šalje Upišite ime  dana  30/11/2010  u  11:17
  • Komentar: Svaki se pošten ?ovjek srami vlade svoje države.
    H. L. Mencken


  • Šalje Ines  dana  29/11/2010  u  19:32
  • Komentar: A taj PAJDO što je poslo komentar da je uz gradona?elnika i da mu životinje nisu dale glas neka odj** iz ove grupe nabijem PAJDU i tog glupog lopova gradona?elnika na *** e da mi ih se do?epat prebila bi jednog i drugog ne treniram ja Ultimate fight badava s takvima se i ne može druk?ije jer su cenzura bez srca!!!!!!!!!!!!!!!!


  • Šalje Beba  dana  29/11/2010  u  19:10
  • Komentar: Stvarno sam zgrožena ovom odlukom .Zar gradona?elnik,prvi ?ovjek grada, toliko malo cijeni život.Kako vjerovati tim ?ovjeku?Svako ima pravo na život gospodine gradona?elni?e !Da li možete mirno spavati poslije takve odluke?


  • Šalje volonterka iz DZZŽ Šapa  dana  29/11/2010  u  18:56
  • Komentar:  Evo nešto broj?anih podataka koji govore o radu Šape,koje smo doduše priopćili medijima,ali nije naodmet ponoviti za širu javnost.
    Šapa je u nepunih 5 godina djelovanja udomila oko 800 pasa,u prosjeku 177 pasa na godinu (prosje?no 15 mjese?no)
    2010. god (podaci do 23.11.10) u “sigurna dvorišta” je došlo 115 pasa ,između ostalih i 23 gradona?elnikova. Udomljeno je 132 psa od 01.01.-23.11.2010.god. Trenutno imamo u jednom “sigurnom dvorištu” 51 psa, a u drugom 17 pasa. Otkuda ti psi ,pita se naš gradona?elnik. Odgovor:sa ulica našeg grada i okolice. Dio pasa,kao što ste zaklju?ili smo preuzeli iz higijanskog servisa (koji je zatvoren odlukom ministrastva,jer Grad nije pravovremeno napravio ono što je po zakonu bio dužan,da bi Komunalac mogao kvalitetno obavljati svoju ulogu u procesu uklanjanju lešina-što je Komunal?ev djelokrug rada), a veći dio smo na dojavu građana skupljali sa raznih lokacija . Većinu smo mogli smjestiti u"sigurna dvorišta”, a dio smo zbrinjavali tako da smo ih ,dobrotom naših sugrađana,ostavljali kod njih do udomljenja.Mi smo donosili hranu, lije?ili životinje,slikali,stavljali na naše internetske stranice,nudili na našim štandovima i udomljavali.  Sada kada sam vam iznijela rezultate našeg rada,možete li pojmiti koliko truda i vremena smo uložili da bismo to postigli. Uz to , “Bjelovarac” nam je po?eo objavljivati slike naših pasa,zbog ?aga smo im beskrajno zahvalni. Sve je više u našem gradu informati?ki pismenih osoba koje na internetu prate i komentiraju sve što se u Šapi događa. Predložila bih gospodi iz Grada da se “spuste” na ove stranice i saznaju nešto o udruzi koja bi im trebala biti na ponos:
    http://www.drustvo-sapa.hr a na facebooku:
    Šapa Dzzž Bjelovar
    Tu ,gradona?elni?e pogledajte naše i Vaše pse.Smatram da je dužnost svakog gradona?elnika da se informira o događanjima u gradu,da koristi resurse “svoga grada”,svojih sugrađana, za što bolji prosperitet grada. Mi smo volonteri i od naše udruge nemamo “ni lipe” dobiti,naprotiv ! Imamo zadovoljstvo da smo korisni za građane i životinje i da svima ?inimo dobro. Koliko nas to košta i koliko se patimo nikada ne spominjemo,a ne bih ni ovaj puta da za sve zasluge nismo dobili uvredu i omalovažavanje. Ovako nas je mogao “oprati” samo onaj KOJI NE ZNA O NAMA NIŠTA,A DUŽNOST MU JE DA ZNA.
    Molim ?lana Šape,(znamo na koga mislim smileda stavi link na Plan rada DZZŽ “Šapa” za 2011. godinu),a Pajdo može doći u Šapu i izbrojati sve Ugovore sa udomiteljima. Mi vodimo jako preciznu evidenciju o psima,udomiteljima(imamo i imena ,adrese i telefone),lije?enju,cijepljenju,ćipiranju,steriliziranju itd.I sve imamo CRNO NA BIJELO,I(kako bi rekao gradona?elnik)TRANSPARENTNO. I još nešto da se zna,mi ?lanovi Šape smo VOLONTERI,i nije NAMA trebalo napraviti SKLONIŠTE ZA ODBAČENE ŽIVOTINJE, nego gradu Bjelovaru,a mi bismo tada i dalje bili volonteri,koji bi opet radili za dobrobit životinja ,?uvali njihovo dostojanstvo i njihove živote.Nažalost ovaj grad nema sreće,nakon gradona?elnice koja “nije imala sluha” za kvalitetno rješenje za odba?ene pse ,ma?ke i druge životinje,aktualni gradona?elnik stvar nije pomakao ni pedlja. Napravio je sramni"finiš u Karlovac i Križevce” Moram vas ,naše drage sugrađane ,obavijestiti,da smo prošli tjedan udomili jednog nezbrinutog magarca. TO JE ŠAPA!!!!!!!!!


  • Šalje SNJEŽANA  dana  29/11/2010  u  15:22
  • Komentar:
    PLAN RADA I FINANCIJSKI PLAN ZA 2010 NA TRAŽILICU STAVLJAMO POPODNE?????


  • Šalje Mila Ckrkic  dana  29/11/2010  u  15:03
  • Komentar: Komentar:
    Zgrožena sam neobavještenošću i nezainteresiranošću za realno stanje napuštenih pasa i ma?aka grada Bjelovara. Ovaj maloumnik šalje životinje ravno u smrt. Većina njih nikada niti neće stići do Karlovca i konclogora!!! Obavjetiti ću o ovom sramotnom ?inu borce za prava životinja u Europskoj uniji!


  • Šalje Dragi kršćaninu  dana  29/11/2010  u  15:00
  • Komentar:
    Mora da si od silnog uvaljivanja u ***** plemenitom gradona?elniku postao gluh i slijep za sve što se događa oko tebe.
    I ja sam kršćanin, a osim životinja pomažem i ljudima, svaki dan.
    Kada si ti nahranio gladnoga i napojio žednoga?
    Isus propovjeda ljubav prema svim živim bićima i protivi se životinjskoj žrtvi. Osim toga nemojmo zaboraviti na sv. Franju!!!
    Povraća mi se od vas koji se vadite na vjeru, a ne živite je i koji govorite da treba pomagati gladima, a samo trpate u svoje pretile stražnjice.
    Da ste pravi kršćanin bili bi na našoj strani, strani nemoćnih i prezrenih, a ne na strani nemorala, korupcije, mu?enja i ubijanja!!!
    Sjetite se toga idući puta kada se nazovete kršćaninom.


  • Šalje volonterka  dana  29/11/2010  u  15:00
  • Komentar:
    Pajdo držte se vi vašeg dragog i plemenitog gradona?elnika....pošto se pozivate na “kršćanstvo” nadam se da će i vas i vašeg gradona?elnika Bog tretirati na isti na?in kao što vi želite tretirati te jadne pse u Karlovcu koji i o ovom trenu dok se mi tu dopisujemo sigurno strašno pate.
    Osobno mislim da krš?anstvo nema veze sa plemenitošću i humatinarnim radom,a primjeri su više nego o?iti.


  • Šalje pajdo  dana  29/11/2010  u  14:42
  • Komentar: Pogledajte na pretraživa?u ?lanove Udruge Šapa a i pronađite plan za 2010. Svi vaši komentari su bez veze
    ljubav prema životinjama je u vama a prema plemenitom, uvaženom, marljivom, bez ikakovih mrlja u svom životopisu ?ovjeku koji je sada vaš gradona?elnik pišete takove stvari . Neka vas je sram i ako ste pravi kršćani prekinite sa tom gluposti i prihvatite se Planova i Programa za 20ll kad već nemate za 2010


  • Šalje Još jedna aktivistica  dana  29/11/2010  u  14:21
  • Komentar:

    Zašto od nas radite neprijatelja?

    Zašto nam ne pomognete u rješavanju ovog problema?

    U novinama nas prikazujete kao negativce i licemjere. Pa zar vi mislite da smo mi pojeli psećju hranu za koju ste nam donirali novac?
    Jeste li ikada bili u našem skloništu?

    Zašto nas niste pozvali u rješavanje ovog problema? Zašto ne kažnjavate građane koji krše zakon i napuštaju, zlostavljaju i ubijaju životinje, već ovakvim riješenjem i vi to ?inite.

    Kako to da ste od svih skloništa u zemlji odabrali ono koje nezakonito posluje, bilježi najviše skandala i mu?i životinje?

    Ukucajte naziv firme s kojom ste skopili ugovor na google i pro?itajte kakve se afere uz nju vežu.

    Šapa je za svog djelovanja udomila više od 800 pasa.
    Vi kažete da je ove godine napušteno 20-ak pasa, mi smo ih toliko pokupili s ceste samo prošli mjesec.

    Umjesto da ste ponosni na nas i da nam pomognete vi nas vrijeđate i prozivate po medijima.

    Kaže se da nije bitna uvreda, već od koga dolazi. Pa hvala vam!


  • Šalje .......  dana  29/11/2010  u  13:16
  • Komentar:

    ovo je jako dobar komentar.
    I ja nekako vidim G. gradona?elnika i G.Novak u toj funkciji.
    Strašno tragi?no, ali u isto vrijeme i komi?no.


  • Šalje Ušteda  dana  29/11/2010  u  13:03
  • Komentar: Predlažem gradona?elniku da bi puno više mogao uštedjeti kada bi osobno davio pse i ma?ke po gradu, a ne plaćao 2000 kn da to rade u Karlovcu. Poštovana gospođa Novak bi mu i tu mogla pomoći.
    A tek kada bi se riješili socijale… ne znam kuda bi s tim svim novcima?


  • Šalje Tko će kome ako ne svoj svome?  dana  29/11/2010  u  12:56
  • Komentar: ŠINTERAJ KRAJ KARLOVCA POSLJEDNJIH DANA ČEŠLJALI INSPEKTORI DRŽAVNE UPRAVE ZA VETERINARSTVO
    Inspekcija našla nepravilnosti u Skloništu za pse u Utinji.

    Iako ju?er nismo dobili pojašnjenje iz Ministarstva, postoji sumnja da se određen broj novopridošlih pasa uopće ne uvodi u evidenciju Skloništa
    Vesna LemićKARLOVAC – Nakon optužbi Dražena Horvata i Vlaste ?ura koji tvrde da tvrtka CRPK – karlova?ki koncesionar za obavljanje higijenske službe nezakonito ubija pse davljenjem kako bi izbjegli troškove eutanazije, Veterinarska inspekcija »pro?ešljala« je kompletno poslovanje Skloništa za pse u Utinji i uo?ila »nepravilnosti u vođenju evidencije ...


  • Šalje Upišite ime  dana  29/11/2010  u  12:39
  • Komentar: “Dragi” gradona?elni?e nadam se da ćete vi ili ulizice koje rade za vas pro?itati glas javnosti na ovoj stranici. Može vas biti sram!!! Imali ste priliku u?initi nešto dobro, mogli ste pomoći bespomoćnim stvorenjima koje nisu nikome ništa zgriješile i ljudima koji svoje slobodno vrijeme i život posvećuju borbi za njih. Vi ste ih odlu?ili poslati u SMRT! Bravo za vas! Ako na ovom svijetu ima imalo pravde i ako ovako završavaju nedužni što će tek onda biti s onima koji namjerno i promišljeno ?ine zlo???

    Umjesto da educirate ljude i kažnjavate one koji krše zakon u kome jasno stoji da se napuštanje i ubijanje životinja kažnjava, vi legalizirate jedno i drugo!!! Vi svjesno kršite zakon. A budući da se zna da vi ne koristite svoju glavu samostalno već ste samo ne?ija marioneta svima nam je jasno otkuda KARLOVAC u ovoj pri?i.

    Građani Bjelovara će srušiti ovu odluku. Svi mediji su obaviješteni o ovoj sramotnoj odluci i nećemo dopustiti da ubijete niti jednu našu životinju.

    Mogli ste bar jednom poslušati svoju savjest (ako je uopće imate) i donesti ispravnu odluku, nažalost zakasnili ste. Na idućim izborima više nećete imati prilike!


  • Šalje Karlova?ko sklonište smrti  dana  29/11/2010  u  12:34
  • Komentar: U Karlova?kom šinteraju novinari su naišli na stravi?ne prizore životinja i uvjeta u kojima ih se drži U Higijeni?arskom servisu.

    U Higijeni?arskom servisu u Karlovcu, napuštene pse, ako ih se ne uspije udomiti, ?eka sigurna smrt . Za vrijeme svog boravka u šinteraju oni su smješteni u kavezima, u istoj prostoriji u kojoj je i škrinja s lešinama. Šinteraj je zapravo soba od kojih petnaestak ?etvornih metara, u kojem su smješteni i kavezi i veterinarska ambulanta i spremnici s lešinama i karantena i spremište hrane i zamrziva?i s uginulim ma?kama. Na pitanje gdje se drže uhvaćene ma?ke, vodi? u šinteraju je odgovorio pogledom usmjerenim prema škrinj: “One se odmah rješavaju.”

    Životinje koje se ne uspiju udomiti u Karlovcu ?eka smrt u mukama. Usmrćuje ih se injekcijama otrova, koje su ponekad nedostatne da uginu odmah, neki psi dobiju tek toliko doze da zapo?ne “postupak ugibanja”, no ne dovoljno da to bude brzo i bezbolno. Pa onda satima ugibaju krvareći do sigurne smrti i u mukama.

    Karlovac godišnje za uklanjanje životinjskih lešina iz prora?una izdvaja 100 tisuća kuna, a za hvatanje, hranjenje i eutanaziju napuštenih životinja još 200 tisuća kuna.

    Vladimir Petrić, suvlasnik Centra za razvoj poljoprivrede i trgovinu poljoprivrednim proizvodima, koji obavlja poslove higijenskog serivsa, a smatra da nije ništa sporno u tome što se lešine uginulih i usmrćenih životinja ?uvaju u škrinjama za zamrzavanje.
    “Tamo se drže lešine, nego kadi bi se držale, ne znamo što je tu sporno? To je propis, po kojem trebaju biti. Druk?ije nije ni predviđeno, one moraju biti u frižiderima”, izjavio je Petrić za Radio Mrežnicu.

    “Karlova?ki Higijenski servis imao je rok do 31. ožujka da se uskladi prema Pravilniku o uvjetima kojima moraju udovoljavati higijenski servisi i skloništa, a koje je propisalo Ministarstvo poljoprivrede, šumarstva i vodnog gospodarstva. To nije u?injeno, no zatražili su nas produžetak roka za usklađenje s uvjetima, što sam im odobrila na razdoblje od još šest mjeseci”, rekla je Branka Horvatić, županijska veterinarska inspektorica. Na pitanje je li to?no da se u prostoriji sa psima koji ?ekaju na udomljavanje nalaze i lešine uginulih ili ubijenih životinja, ona je odlu?no odgovorila: “Ma, kakve lešine! To su izmišljotine! Sve je to ?udno i smiješno! Uopće mi nije jasno zašto bi sve to što vi mene pitate nekoga trebalo zanimati!?”


  • Šalje Sanja  dana  29/11/2010  u  04:04
  • Komentar: Uskoro bivši gradona?elni?e, ako niste ?uli, u 21. stoljeću već postoje napredniji stavovi i rješenja od slanja pasa u konclogore. Tko je slijedeći?
    Vi biste nas trebali voditi u budućnost i napredak, a na sramotu ste ljudskog roda i grada Bjelovara! Ako je ovo najbolje i najpametnije što možete, vrijeme je da odete sa svoje, i bilo koje funkcije. Možete i u Karlovac.
    Poruka volonterima u Šapi: NISTE SAMI! Svi već znaju za ovu sramotu i podupiremo Vas. Hvala Vam za sve što radite za nas i za životinje! I gdje da potpišem tu peticiju?


  • Šalje ???  dana  28/11/2010  u  20:39
  • Komentar:
    njima nije dao da brinu o našim psima:
    http://drustvo-sapa.hr/zastita-zivotinja-sapa/
    ???


  • Šalje ???  dana  28/11/2010  u  20:28
  • Komentar:
    Ako uo?ite pse i ma?ke lutalice…
    Koga kontaktirati kod uo?avanja napuštenih pasa i ma?aka lutalica na podru?ju Grada Bjelovara?

    Poslove skupljanja, prevoženja i smještaja ma?aka, neupisanih pasa, pasa i ma?aka lutalica te drugih napuštenih i izgubljenih životinja na podru?ju Grada Bjelovara od 23. studenog do 31. prosinca 2010 obavljat će, po prijvai komunalnih redara, Centar za razvoj poljoprivrede i trgovinu poljoprivrednim proizvodima d.o.o. Karlovac

    Prijave se vrše na brojeve telefona komunalnih redara:

    Franjo Blažek - 098/236-771
    Stipe Berić - 091/309-490

    Ovo je gradona?elnik potpisao
    ??’


  • Šalje toni  dana  27/11/2010  u  17:38
  • Nebi želio nikoga braniti,ali dali taj problem nije kod nas.Trebali bi poceti svako od sebe.Kupimo ljubimca i nakon nekog vremena ga negdje odbacimo kao staru carapu.Ja u susjedstvu poznajem svakog peseka i kad ga ne vidim nekoliko dana pita a gdje ti je Medo,Zeko ili kako se vec zove.Dali i svi drugi pitaju svoje susjede prijatelje dok vide da mu nema ljubimca GDJE TI JE.
    Trebalo bi svakog pronađenog psa stavit u novine ili portale pa valjda bi neko prepoznao cije pa ga prijavio.Kod nas u selu svake godine ima ostavljenih kucnih ljubimaca pa tuda lutaju dok se neko ne smiluje i udomi ih
    Tako je bilo i sa ovim Dalmatincem nekoliko je tjedana lutao,viđan i u drugim selima i opet je dosao kod nas dok ga nisu jedni udomili
    Kakov je to ljubitelj zivotinja da tako lijepog psa moze negdje izbaciti
    http://s1.directupload.net/images/user/101127/s2aaemwq.jpg

    http://s1.directupload.net/images/user/101127/bus5ykbp.jpg

    http://s1.directupload.net/images/user/101127/y2gvzcg9.jpg


  • Šalje bjelovarac  dana  27/11/2010  u  14:04
  • Komentar:
    Da li ste pogledali web stranicu http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/karlovac-grad-financira-eutanaziju-pasa-a-u-sinteraju-ih-dave.html

    da li je to moguće?, pa mi želimo u Europu, a “ovaj” potpisuje ugovor sa “ubicama”. Bjelovar?ani ako “ovaj” ?ovjek ne poništi taj štetan ugovor za ubijanje bjelovarskih pasa i ma?aka moramo tražiti na?in da ga otjeramo s mjesta koje nezaslužuje. Ja sam stari bjelovarac i ne želim imati takvog gradona?elnika. Prema izra?unima iz prijašnjih komentara i baba Mara vidi
    da tu nešto neštima finacijski. 2000,00 kuna za ubijanje pa taj pas za te novce živi cijelu godinu u Šapi.
    Gđa Novak, ako niste znali je po struci veterinarka, a ona zajedno s “ovim” sjedi i potpisuje s smješkom Ugovor o ubijanju.Je li je to moguće gđo Novak?
    Bit ću najsretniji kad ćemo moći reći: OBADVA, DA OBADVA SU PALA.
    Vjerujte nedavno su si podigli plaće, oni sigurno neće dobrovoljno otići, mi ih MORAMO otjerati.
    Zato kao stari bjelovarac tražim i apeliram na vas gradona?elni?e Korušec i tzv. veterinarko Novak, ako imate malo poštovanja PODNESITE OSTAVKU i oslobodite nas od vas.

    pozdrav svim bjelovarcima ma gdje bili,
    bjelovarac


  • Šalje toni  dana  27/11/2010  u  13:33
  • a niko ne kritizira vlasnike koji ostavljaju svoje kucne ljubimce u šumama,po našim slima i svugdje drugdje


  • Šalje pajdo ne.  dana  27/11/2010  u  10:36
  • Komentar: pajdo kaže: “gradona?elni?e ja sam uvijek uz vas ljudi su vam dali glas a ne životinje”

    bravo pajdo! vidi se tko je u?io zanat ulizivanja. tko fućka životinje. one nemaju pravo glasa. zašto bi njih netko zastupao? to treba sve potamaniti, a ostaviti jedino par onih koje ćemo tako i tako potamaniti zbog današnjeg ru?ka! živjeli ljudi koji imaju pravo glasa, a životinje - kuš.


  • Šalje šapa  dana  26/11/2010  u  22:35
  • Komentar: EVO GRADONAČELNIČE I TOLIKO UVAŽNA GOSPO?O NOVAK....tu želite naše pse poslati....ZABORAVITE....!!!!!!
    BORIT ĆEMO SE SVIM RASPOLOŽIVIM SREDSTVIMA...KAO I SVI OSTALI GRA?ANI KOJI STOJE IZA NAS…


  • Šalje šapa  dana  26/11/2010  u  22:32

  • Šalje Upišite ime  dana  26/11/2010  u  22:26
  • Komentar: Stojim uz Šapu, a ovo je sramota za gradona?alnika..


  • Šalje volonterka Šape  dana  26/11/2010  u  21:44
  • Komentar: Peticija će se svakako organizirati, molimo ovim putem sve koji su na strani životinja da nam se pridruže u svim našim akcijama.

    Već sutra ćemo krenuti svim raspoloživim sredstvima protiv ovih degutantnih odluka našeg sada omraženog gradona?elnika.


  • Šalje Prijatelj životinja  dana  26/11/2010  u  19:45
  • Komentar: Još jedna pri?a iz Hrvatske…
    Naši politi?ari spremni su potpisati bilo što ako od toga imaju osobne koristi, a pri tome uopće ne razmišljaju o posljedicama. Slažem se sa svima koji su prije mene komentirali ovu odluku gradona?elnika i nemam što dodati osim da podržavam sve volontere udruge Šapa u borbi za dobrobit životinja. O?ekujem akciju svih savjesnih građana u obliku peticije protiv ovakvog sramotnog ?ina našeg gradona?elnika.


  • Šalje pajdo  dana  26/11/2010  u  19:28
  • gradona?elni?e ja sam uvijek uz vas
    ljudi su vam dali glas a ne životinje


  • Šalje Mia  dana  26/11/2010  u  19:00
  • Komentar:
    Zgrožena sam neobavještenošću i nezainteresiranošću za realno stanje napuštenih pasa i ma?aka grada Bjelovara. Ovaj maloumnik šalje životinje ravno u smrt. Većina njih nikada niti neće stići do Karlovca i konclogora!!! Obavjetiti ću o ovom sramotnom ?inu borce za prava životinja u Europskoj uniji!


  • Šalje ---  dana  26/11/2010  u  18:32
  • Komentar: i uz to udruga Šapa ima moju potpunu podršku…


  • Šalje ---  dana  26/11/2010  u  18:30
  • Komentar: Zbilja žalosno gdje ovaj grad ide… sram se i reći da živim u Bjelovaru...sramota...trebalo bi neke ljude na taj na?in riješit..


  • Šalje denny  dana  26/11/2010  u  18:27
  • Komentar: SRAM VAS MOŽE BITI GOSPODINE GRADONAČELNIČE,SAMO TO MOGU REĆI,KAD SE TREBA SLIKATI PO NOVINAMA ILI DAVATI INTERVJU,ONDA POTPISUJETE ŠAKOM I KAPOM SVE DO ČEGA DO?ETE,GLAVNO DA SE SLIKA POJAVI I DA GRA?ANI IMAJU DOBRO MIŠLJENJE O VAMA.KAKAV STE VI ČOVJEK KAMENOG SRCA,ŠTO DA I LJUDI UOPĆE OČEKUJU OD VAS,A KAMOLI NEMOĆNE ŽIVOTINJE.LJUDI U UDRUZI ŠAPA,ODRIČU SE SVOJE SVAKODNEVNICE I SVOJE VRIJEME POSVEĆUJU NESRETNIM STVORENJIMA I BRINU SE O NJIMA SRCEM I DUŠOM.OPROSTITE NA OVIM RIJEČIMA,ALI JA NISAM OSOBA KOJA ĆE PRIČATI OKOLO NEGO REĆI SVOJE MIŠLJENJE,TO NAM JE DOZVOLJENO JER ŽIVIMO U DEMOKRATSKOJ DRŽAVI GDJE SVAKI GRA?ANIN MOŽE IZRAZITI SVOJE MIŠLJENJE.BUDITE ČOVJEK I OPRAVDAJTE MIŠLJENJE LJUDI O VAMA,ONAKVO KAKVO SMO IMALI KAD STE OBEĆALI OVO ŠTO STE SADA NA FINJAKA OTKANTALI.SRAMOTA ME GDJE ŽIVI,ALI NIJE KRIVA DRŽAVA,KRIVI SU LJUDI KOJI JE UOPĆE VODE.HVALA ŠTO STE ME SASLUŠALI


  • Šalje bjelovarcanka!  dana  26/11/2010  u  17:11
  • Komentar:
    ... smatram da se ne mogu izraziti bolje od ljudi u prijašnjim komentarima, nego mi jedino preostaje složiti se sa već re?enim te u potpunosti podržati “Šapu” i njen rad!!!!!ako išta zna?i mišljenje obi?nog građanina....


  • Šalje Kocka  dana  26/11/2010  u  17:08
  • Komentar: Sramotite se gradona?elni?e, da donosite odluke ne pogledavši osobno pravo stanje stvari - napamet i bez uvida, da ste to u?inili,i vidjeli koliko pasa lutalica ima, nadam se da bi znali brojati do 100 ili bi to prelazilo vaše intelektualne mogućnosti...vlastitu nesposobnost iskazujete kad god treba u?initi nešto konkretno-a namještenik ste svih građana Bjelovara, i trebali bi poštivati njihovu volju...nadam se da će biti pokrenuta peticija koja će pokopati ovakvu besmislenu odluku!


  • Šalje bjelovar?anin koji voli životinje  dana  26/11/2010  u  17:04
  • Komentar: Ja ?u biti jako kratak
    našao sam dva psa jednog ima već jedno 6 god kako je kod mene nađen je kod pošte a drugi prije nekih 2 god kod gradske tržnice a inaće imam psa doma tako da sada imam 3 psa,.Slažem se dreba se o njima brinut hranit ali su živi kako mi volimo živit tako i taj pas voli živit,pa ovim putem molim tko ima imalo viška hrane i malko prostora spasite te životinje jer i one vole živjeti.Kažu da imaju pet hektara zemlje kak ti ne za šetnju životinja to mogu prićat maloj djeci a ne nama to imaju za zakapanje životinja kada ih eutaniziraju.TO NESMIJEMO DOZVOLITI budimo humani pa pomognimo tim životinjama budu nam bile zahvalne a i BOG nam bude bio zahvalan


  • Šalje građanin  dana  26/11/2010  u  15:47
  • Komentar: kad si naš dragi gradona?elnik diže plaću, joj joj joj ljudi. Lik je sramota za sve nas i to ću mu osobno reć kad ga vidim u živo u gradu.!!


  • Šalje Volonter ŠAPE  dana  26/11/2010  u  15:18
  • Komentar: Samo ću reći da je ovo krajnja glupost i teška sramota, ne grani?i sa zdravom pameću. Potpisujem sve što su građani već prije naveli u komentarima. Poštovani gradona?elni?e, da li ste ikada sjeli u auto i po gradu tražili nezbrinutu životinju, danima… da ju maknete s ceste i nahranite?? Da li ste ikada tr?ali po najvećem pljusku do kuće sa ma?ićima u naru?ju koji su na rubu smrti jer ih je neko “ljudsko” biće odbacilo?? Da li ste ikada danima nazivali ljude i molili da pomognu zbrinuti samo jednu jedinu životinju?? Da ne spominjem uopće razno razne druge slu?ajeve koje volonteri Šape SVAKODNEVNO RADE. Može Vas biti sram. Prvo se informirajte koliko ljubavi, nježnosti i brige podajemo tim životinjama, prvo se informirajte o našoj muci i trudu da ih spasimo… Tek onda možete svi zajedno pri?ati o tome što Šapa radi, a kako bi Vi to i znali? Ionako nikada niste ni vidjeli Šapu… a kamoli bilo koju od tih nesretnih, nevinih bića.

    Strašno sam tužna i razo?arana.
    Sramota!


  • Šalje Ines  dana  26/11/2010  u  15:08
  • Komentar: Ma to je sramotno tako postupati sa životinjama, no znam ja tog gradona?elnika kakav je to ?ovjek i nebi pomogao nikome a baš ga briga za životinje! Možda da mu se tušne koja plava kuverta bi promjenio mišljenje SRAMOTA i koga mi ljudi biramo za vlast u gradu!! Ako ima imalo srca odustat će od toga!!


  • Šalje Članica DZZŽ Šapa  dana  26/11/2010  u  13:32
  • Komentar: Mislim da ova odluka svakom iole pametnijem ?ovjeku NEMA VEZE S MOZGOM, NEMA VEZE S LOGIKOM RAZUMA, A IMA JEDINO VEZE S LOGIKOM ZARADE.
    Tko normalan bi pomislio da je logi?nije dati 2000kn po psu za odvoženje u Karlovac (???) iz Bjelovara? Pa mogao se onda i Split izabrati! Ili Dubrovnik!
    Osim toga - i malo dijete valjda već zna kako se postupa s psima u Karlovcu - da ih se davi, a ne uspavljuje, i to prije roka od 60 dana (u DZZŽ Šapa se pas nikad nije uspavao ni nakon 60 dana.) Ti bjelovarski psi ne bi ni došli do Karlovca, a novac bi za njih neko spremio u džep.
    ZAŠTO Grad nema razumijevanja za ovaj problem napuštenih pasa i ma?aka koji se TIČE CIJELE ZAJEDNICE? Neodgovorni građani su ti koji su krivi u cijeloj stvari, DZZŽ Šapa prepoznaje taj problem i rješava ih na moguće i nemoguće na?ine, a Grad im se na ovaj na?in “zahvaljuje”?
    Ina?e - ?lanovi DZZŽ Šapa nisu obaviješteni o ovoj odluci ni na koji na?in, već kao i svi građani - a to je obi?an bijeli papir koji stoji na par bandera u gradu - kao da se oglašava prikupljanje starog željeza. Zaboravlja se da se govori o bićima, a ne o stvarima.
    Zahtjevam da se ova odluka HITNO OSPORI. Odluka je šteta po same pse, štetna za ugleda grada, štetna po džepove naših građana.
    ZAŠTO se kona?no ne izgradi to sklonište za napuštene životinje u Bjelovaru? Da li Bjelovar nema namjeru ući s ostatkom Hrvatske u Europu? Kome pogoduje ovakva odluka? Zašto se LAŽE da DZZŽ Šapa godišnje prikupi 20-tak pasa, a traži novce za 70?? ZAŠTO SE GRA?ANIMA LAŽE??
    Da nema DZZŽ Šapa, grad bi bio pun lutalica i napuštenih pasa. Na ovaj na?in se zahvaljuje Društvu??
    Vjerujte da će za ovu SRAMOTNU ODLUKU ?uti svi mediji. Zanimaju me pametni argumenti koji će se tada izgovarati..
    OVA ODLUKA JE SRAMOTA ZA GRAD BJELOVAR.
    TRAŽIM DA SE HITNO PONIŠTI.


  • Šalje Građanka  dana  26/11/2010  u  13:01
  • Komentar:
    Ponekad se pitam zašto se neki ljudi nazivaju intektualcima? Pitam se po ?emu se ti “intelektualci” razlikuju od drugih ljudi?
    Apsolutno po ni?emu. Postoje dobri i loši ljudi.
    Niste li vi gospodine gradona?elniće ?ovjek koji obavlja ovu dužnost jer su Vas građani odabrali?
    Niste li Vi predstavnih svih građana grada Bjelovara?
    Ne primate li plaću koju Vam daju građani grada Bjelovara?
    Ne biste li trebali slušati glas građana Grada Bjelovara kroz udruge građana?
    Jeste li pitali građane što misle o potpisivanju ovoga ugovora kroz Udrugu Šapa koju ?ine ljudi kojih se ovo direktno ti?e?
    Mogu samo zaklju?iti da ste Vi gospodine gradona?elniće izgubili vezu sa stvarnošću, igrate se Boga, a ljude kojima trebate služiti ignorirate.
    Da gospodine gradona?elniće, vi ste zaposlenik građana Grada Bjelovara, a kada zaposlenici neobavljaju plaćeni posao budu sankcionirani, ali što Vi znate o tome...ipak ste si dozvolili da mislite da ste Bog.
    Iluzije vrlo brzo nestaju ali Vaša okaljana savjest ostaje i prati Vas kroz život. ŽIVOT!!! je nešto što samo dragi Bog može uzeti.
    Budite mudri i energiju usmjerite na Udrugu koja postaji da bi rješavala ono što vi zovete “problemom” životinje su živa bića a ne problem.
    Životinje imaju PRAVO na život.

    nadam se da ću dobiti odgovore na gore postavljena pitanja.
    Sa štovanjem
    građanka Grada Bjelovara


  • Šalje Upišite ime  dana  26/11/2010  u  09:53
  • Komentar:
    Gospodine gradona?elni?e, kao građanin Bjelovara gdje radim, plaćam porez, glasujem, živim, želim da poništite ŠTETAN ugovor po grad Bjelovar koji ste potpisali sa Karlovcem.
    Zašto je ugovor štetan:
    - rekli ste da za jednog psa koji ode u Karlovac grad Bjelovar tj mi građani plaćamo 1680,00 kuna + troškove prijevoza, pa radne satove hvatanja psa po gradu Bjelovaru, pa plaćanje goriva što prelazi cifru od 2000,oo kuna po jednom psu.Dakle ako se radi godišnje o 70 pasa građani Bjelovar, poreznici ovoga grada će platiti samo za te usluge 140.000,00 kuna godišnje.  Ja kao porezni obveznik ne želim da dajem toliki novac za ubijanje naših pasa. Govorite da ste dali Šapi 40000,oo kuna što nije dovoljno ni za hranu, a to vas je trebala informirati gđa NOvak (ina?e veterinarka koja bi to morala znati i koja je trebala sprije?iti potpis tog ŠTETNOG UGOVORA za građane grada koje ste vi gradona?elnik. Za te novce koje će te plaćati Karlovcu, Šapa je mogla biti registrirana i uređena, Šapa bi kako joj i u nazivu piše, radila za dobrobit životinja, a ne za ubijanje za što ste se vi opredjelili.
    To me podsjeća i na poznate štetne ugovore HAC-a za bojanje tunela. Da li tu postoji nama građanima neki nepoznati razlog zbog kojeg ste izabrali Karlovac, možda i tu ima kakvog deala, tajnog dogovora. Koji će se kad tad saznati.

    Zato tražim od vas da poništite štetan ugovor po grad Bjelovar (i Sanader je poništio svoje neke krive odluke) ako ste to radili u dobroj vjeri. A ako ste taj ugovor potpisali s drugom namjerom onda dajte ostavku jer nezaslužujete da budete gradona?elnik grada Bjelovara. Bilo bi vam bolje da se ugledate na gradona?elnika Varaždina, bili ste u istoj stranci (pitam se kako ste tako razli?iti od njega?)
    Porezni obveznik graqda Bjelovara


  • Šalje dugogodišnja volonterka ŠAPE  dana  26/11/2010  u  09:13
  • Komentar:

    “Poštovani” gospodine gradona?elni?e...vidi se da su vaše izjave odraz potpune neinformiranosti koja je odraz vaše potpune nezainteresiranosti za napuštene životinje u Bjelovaru s kojim se toliko ponosite....naravno da se ponosite...jer Vi ni Vaše toliko uzvišeni kolege ne vidite niti jednog napuštenog psa NARAVNO jer ga naši volonteri maknu s ceste u naša privremena skloništa dok Vi sjedite na sastancima u dogovarate ovakve morbidne ideje...NARAVNO da ne vidite...jer se ne ustajete nedjeljom ujutro na dojave građana da polumrtav pas ili ma?ka leži na cesti...TOČNIJE nemate pojma o tome...takvih je dojava svakodnevno a ŠAPA zbrinjava pse od 0-24....koliko god je to u našoj moći....a Vi nam to UPORNO POKUŠAVATE OSPORIT a sad mislite da ćete problem napuštenih pasa riješit u Bjelovaru “DAVLJLJENJEM PASA U KARLOVCU”....na to zaboravite...ŠAPA to ni pod koju cijenu neće dopustit…
    Do sada smo se nadali uspješnoj suradnji s vama, sada kada smo se uvjerili da je to nemoguće tj. da nemate niti malo ljudskosti u sebi niti osjećaja za ozljeđenu, napuštenu, gladnu ili žednu životinju, sada ćemo morati sve moguće medije upoznati s ovom sad već petogodišnjom problematikom ovog grada…


  • Šalje Članica Šape  dana  26/11/2010  u  02:36
  • Komentar:
    Ne znam da li je dovoljno da kažem da sam zgrožena ovom odlukom gradona?elnika. Ima li tu ikakvog razumnog argumenta? Potpisuje se ugovor sa skloništem u Karlovcu i novac građana grada Bjelovara odlazi u Karlovac .Zašto?Zato što nema dovoljno sluha da se shvati ozbiljnost i neophodnost rješavanja problema odba?enih pasa i ma?aka. Ovaj ili neki budući gradona?elnik (jer ovim potezom sadašnji je sebi izmakao stolicu)će rješavati ovaj problem. Mi ?lanovi Šape smo volonteri,poklanjamo svoje slobodno vrijeme,energiju i novac za rješavanje problema odba?enih pasa i ma?aka ,koji je,zapravo, problem cijeloga grada, a rješavanje je obaveza lokalne uprave. A naš gradona?elnik novac građana iz gradskog prora?una “prebacuje” u grad Karlovac. Dali da pitam ?ime je to Karlovac zaslužio i tko to ima pravo samovoljno raspolagati sredstvima grđana koji su Vama dali glas,vjerujući Vam,gradona?elni?e. Vaša bahata odluka (jer Vi ste trenutno moćni),koja ide
    na štetu sirotih stvorenja koja su potpuno ovisna o milosti i savjesti ČOVJEKA, koji je uostalom problem i proizveo,će se obiti Vama “o glavu”,na na?in koji je Vama ,o?ito,jedino važan-NEĆETE VIŠE PROĆI.
    Odluka je štetna,ne samo za ugled grada,nego će i za Vas proizvesti štetu,jer je nas ljubitelja životinja mnogo, a nitko Vam više neće dati svoju podršku. Ono što smo mi tražili je da nam dodijelite teren na kojem će “jednog dana biti izgrađeno sklonište”. Imali ste šansu dobiti puno politi?kih poena i simpatija. Teren koji će se jednog dana dodijeliti Šapi postoji.Ne trebate ga kupovati niti izmišljati - on postoji. Samo ste se trebali dogovoriti,proanalizirati mogućnosti i donijeti odluku. U Šapi je ?lanstvo izuzetno sposobno i obrazovano. U RH imate 7% visokoobrazovanih ljudi, a u Šapi je taj postotak preko 95%. Mogli ste biti ponosni da imate u gradu ,na ?ijem ?elu se nalazite i u ime ?ijih građana donosite tako važne odluke, takvu udrugu.
    Mi ?lanovi Šape znamo pisati projekte ,već smo ih pisali,a ubuduće ćemo ih aplicirati na natje?aje fondova EU i dobit ćemo sredstva za izgraditi azil. Nismo mislili opteretiti budžet ovoga grada za tako veliku investiciju. O?ekuje se da ovakve humanitarne,volonterske udruge imaju podršku (poštovanje i divljenje)svoje lokalne uprave i da uljuđeno surađuju. Mi se nažalost ne možemo time pohvaliti,za razliku od skoro svih hrvatskih gradova,pa i Karlovca. Nazovite na primjer, gospodina Čehoka i pitajte ga kako je i KADA on riješio problem napuštenih pasa i ma?aka u svome gradu. Pitajte ga zašto ga njegovi građani poštuju i zašto mu vjeruju. Pitajte ga kako razgovara na pr sa ?lanovima Udruge za zaštitu životinja “Spas”. Kratko,pitajte ga za tajnu njegovog uspjeha. Reći ću Vam. On osluškuje potrebe svoga grada i želje svojih građana. Nisu parkovi važniji od živih bića- ne mogu vjerovati da to još ne znate. Šapa je osnovana 03.05.2006. U nepunih 5 godina postojanja udomili smo (?itaj spasili) oko 800 pasa,a samo ove godine do kraja 09. mj preko 80 pasa. Vaše brojke su ?ista dezinformacija, namjerno ne govorite istinu ili Vam je nisu saopćili. I još ste izjavili da je licemjerno o?ekivati nekoliko desetina tisuća kuna a udomiti minoran broj pasa. Razgovarajte sa zaposlenicima Komunalca sa kojima smo uvijek imali partnerski i korektan odnos. Razgovarajte sa građanima kojima smo pronalazili odlutale ljubimce ,?uvali ih i hranili do povratka kući. Razgovarajte sa masom građana koji su nam u znak podrške donirali dobrovoljne priloge,hranu,kućice i još na puno na?ina pokazali naklonost i odobravanje onoga šta radimo.Razgovarajte sa ljudima koji su udomili psa ili ma?ku iz Šape(puno ih korzo). Vi ne znate kako se ?ovjek osjeća korisnim kada na ulici prakti?ki ne možete sresti odba?enog psa i ma?ku,a to je rezultat našeg “krvavog “volonterskog rada. A mi smo bez skloništa . Opet ovisni o milosti ljudi (kao i naši štićenici),koji nam prihvaćaju pse i ma?ke u svoja dvorišta. Sve to nosi svoje teškoće i sve to traži dodatno zalaganje. Da li nam se divite ili mislite da smo cenzura. Možete misliti šta hoćete. Mi ZNAMO da smo na pravom putu. Jednoga dana ovaj grad će imati sklonište,ali ne kao ono u Karlovcu. Mi ćemo biti ponosni na naše sklonište,kao što su oni u Dumovcu ili varaždinskom “Spasu”. Njihovi gradona?elnici u svojim izbornim kampanjama imaju gdje stati i reći:"Mi smo civilizirana sredina i na civiliziran na?in se ponašamo prema životinjama koje o nama ovise”
    Iz Vašeg izvještaja o potpisivanju kukavi?kog sprazuma sa skloništem u Karlovcu se moglo pro?itati da od Šape o?ekujete da sudjeluje u udomljavanju pasa iz skloništa. Ako sam dobro shvatila Šapa bi ,po Vama udomljavala BJELOVARSKE PSE IZ KARLOVCA… Pa tko bi udomio psa iz tog skloništa i išao po njega u Karlovac....o ?emu Vi pri?ate.
    Mahatma Ghandi je rekao da se veli?ina jednog naroda mjeri njegovim odnosom prema životinjama. Kako mudar ?ovjek.


  • Šalje Zabrinuti građanin  dana  26/11/2010  u  00:11
  • Komentar:
    Ovaj ?ovjek (gradona?elnik)nije dobro obaviješten, udruga Šapa izuzima iz šinteraja sve uhvaćene pse i onako izgladnjele i bolesne prvo ih nahrani, osigura pregled veterinara,lijeći i smješta u sklonište Leti?ani ili Predavac, slika ih i postavlja na web stranicu. Zatim slijedi udomljavanje. A kada pas nije udomljen nakon 60 dana ostaje u skloništu i ne ubija se. Nego se Šapa i dalje brine o njemu.
    Gospodine gradona?elni?e niste nikad bili u skloništu i vidjeli kako žive ovi jadni psi koje vi šaljete u Karlovac u tamošnji azil.  Koji je poznat po tome kad nemaju novaca za inekcije sa otrovom oni pse UBIJAJU DAVLJENJEM (ta informacija je na facebooku), ne nakon 60 dana nego i prije kad im se napuni sklonište da ga oslobode za nove žrtve. Kao konclogor, na što ste pristali.
    Govorite o 23 psa naravno kad je sve druge pse pokupila Šapa sa ceste, bolesne ranjene, jer ljudi dojavljuju Šapi kad se pojavi kakav izgubljeni pas. A i sva ta 23 psa su završila u Šapi.
    O?ito u svojoj neobavještenosti neznate da se pri?a po gradu da ste to napravili radi toga što vaši bivše kolege iz mladeži HSLS-a pomažu akcijama,donatorstvom i dobrovoljnim radom društvu ŠAPA.
    Društvo šapa u svom skloništu ne zbrinjava samo pse lutalice već sve pse koje građani ostave pred vratima skloništa, ili ih zavežu za drvo i ostave u šumi, bace ih u kontejner. Postoji pas imenom MAZA kojoj je zbog udarca auta povređena kralježnica i oduzete su joj zadnje noge. Čim smo dobili dojavu građana, Šapa je otišla po nju i već mjesec dana dva puta tjedno ide na previjanje ranjenih nožica, pije lijekove a voze je volonteri Šape, lije?niku. Da li znate za taj slu?aj? Nezante, neobavješetni ste. Usput Mazi se rade kolica jer je paraplegi?ar, dakle ni tako povređenog psa Šapa nije dala eutanazirati, već ga lije?i. Nezante ni to.
    Lažno se opravdavate na transparentnost poslovanja, da li znate koliko na dan pas treba za hranu (govorite o 28 kuna, Šapa troši na pojedina?nog psa 200 grama hrane dnevno)što iznosi po pesekima 2 kune dnevno. 2 kune x 70 peseka dnevno =140,00 kuna x 365 dana = 51.100,00 kuna samo za hranu, a krivo obavješteni gradona?elnik govori da je Šapi dao 40000,00 kuna.
    Tko je dao za ostatak hrane, tko je dao za cijepljenje, tko je dao kune za prijevoz pasa npr na KRK (15 štenaca i kujica) tko je dao novce za prijevoz peseka Srećka, (sjećate se taj je pas bio slijep i ostavljen u Osje?koj ulici strgane noge, bilo je to u Bjelovarcu) plaćen mu je put u Split, a odatle u Njema?ku.
    Sve su to donirali građani ovoga grada, i ?lanovi Šape.
    Ni na ju?erašnji Humanitarni koncert niste došli, bili ste pozvani, iz pristojnosti ste trebali doći.(komentari građana).

    lijep pozdrav
    zabrinuti građanin


    << Prethodni članak:
    >>Sljedeći članak:
    Vezani članci
    Ključne riječi kao poveznice
    Župan Bajs najavio nastavak s Centrom izvrsnosti iz matematike i engleskog jezika 2016./2017. Živim život bez nasilja Zeleni dom Zdravko Ivković Zakon o zaštiti na radu http://www.minpo.hr , Vlade Republike Hrvatske http://www.drugaizborna.com Učenički dom Ured za mirenje Udruge umirovljenika udaraljkaši U Bjelovarsko-bilogorskoj županiji potpisan prvi projekt u 2015. godini, Turističko-ugostiteljska i prehrambena škola Bjelovar stipendije, Grad Bjelovar, Saša Kovač pčelasrki sajam pčelarski sajam, sajam, Bjelovar, Pčelarski sajam najveći do sada,Natječaji za poljoprivrednike Bjelovarsko-bilogorske županije u 2012, Prostorni plan uređenja Grada Čazme Proračun Bjelovara za 2011. projekt Program Zajednice udruga u kulturi Grada Bjelovara Predstavljena zbirka pjesma Slavena Klobučara „Uspavanka od sjećanja“, predsjednik, Ivo Josipović, Dajla, Održana smotra postrojbe civilne zaštite Udruga slijepih imenovala tri počasna člana Promocija knjige “Konjički turizam” i Međunarodni kongres konjičkog turizma u Kukavici U Bjelovaru održan Sabor HDZ-a II. izborne jedinice Veliki stranački skup HSS-a u Općini Šandrovac Dan neovisnosti 8. listopada Bjelovarski sajam uključio se u organizaciju projekta “Božićni sajam - Advent u Bjelovaru” Ministarstvo turizma potpisalo 56 projekta iz Programa “Upoznaj Hrvatsku”,Daruvarske toplice dobile 300 tisuća kuna bespovratnih sredstava Natječaji za mlade ministrica Milanka Opčić, socijalna skrb, potpredsjednica vlade, međunarodni tjedan udaraljkaša Medicinske škole Bjelovar, Karcinom grkljana, dan bez pušenja, Stjepan Grabovac, Hipokrat Marija Barišić, Miss Bjelovarsko-bilogorske županije, Bjelovar, Crikvenica, Damir Bajs, Marcel Medak, Dalibor Rohlik, Tanja Herceg, Hrastovac, Garešnica, Miss BBŽ Koco Kićenje bora s gradonačelnikom karavana biciklista Jadranka Kosor,bjelovarski sajam, bjelovar, Zlatko Salaj, predsjednica Vlade,kukuriku koalicija,Stjepan Pavlek,19. jesenski međunarodni bjelovarski sajam, Izložba Udruge slijepih Ivica Kostelić u Bjelovaru Ivanje u Tomašu informatika,UTIB, HSLS, DARINKO KOSOR,LIBERALI, Hrvatske šume Dokuart dan mimoza Dan bolesnika Dan antifašističke borbe u Podgariću Božićni gala koncert 2010. Božićna bajka 2012. Berek auto na vodu Aktualni sat Županijske skupštine Bjelovarsko-bilogorske županije 50+ KLUB 16. Terezijana



    Poslovi u Hrvatskoj  |  Posao u svijetu


    Informacije lokalne uprave
    Bjelovar info medijBjelovar info medij


    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij
    Bjelovar info medij

    Iz rubrike aktualno

    Crna kronika

    Poginuo motociklist iz Rastovca

    22.08.2011 | 15:35

    Noćas oko 02,15 sati Mario Dabac (1973.) iz Rastovca upravljao je motociklom županijskom cestom br. 3081 iz pravca Laminca u pravcu Ivanske bez zaštitne kacige na glavi. Dolaskom do nenaseljenog dijela ceste između navedenih mjesta, sto metara prije…

    Nesreća s poginulom osobom

    07.08.2011 | 10:22

    Dana 5.8.2011. oko 11,00 sati u Končanici u dvorištu obiteljske kuće smrtno je stradao Jindrih J. (1952.) na način da je prilikom pranja traktora za koji su bile priključene tanjurače traktor stavio u pogon dok se isti nalazio u brzini, da bi potom…

    Iz skladišta ukradene dvije tone umjetnog gnojiva
    Iz podruma stambene zgrade ukraden skupocjeni bicikl
    Paleći korov zapalio svinjac
    Požari na otvorenom prostoru
    Rezultati pojačanog nadzora prometa za vikend (01. - 03. ožujka 2019.)
    Na bankomatu zaboravila novac
    Iskoristio osobu starije životne dobi i ukrao novac
    Oštećena ulazna vrata
    Prijavljena remećenja javnog reda i mira tijekom proteklog vikenda
    Požari na otvorenom prostoru

    INTERVJU: Nebojša Buhin Nebo - jedan od najboljih gitarista u Hrvatskoj
    Bjelovar info medij 25.02.2011 | 22:12

    Bjelovarski Porinovac izdao četvrti album pod nazivom “Six…


    Arhiva članaka

    2010

    02.  03.  04.  05.  06.  07.  08.  09.  10. 
    2009

    12.
     


    Nacionalna evidencija nestalih osoba
    NAPOMENA: Naručitelj oglasa, prema Zakonu o zabrani i spriječavanju obavljanja neregistrirane djelatnosti, dužan je prilikom naručivanja oglasa navesti podatke o svojem identitetu, tvrtku i sjedište tvrtke, OIB, ime i prezime odgovorne osobe ili naručitelja te njegovo prebivalište odnosno boravište. To važi i za fizičke osobe koje iznajmljuju i pružaju usluge. Za prodaju nije potrebno navoditi sve informacije, već broj telefona i ono što smatrate da bi kupac trebao znati.
    NOVA PROLJETNA KOLEKCIJA 2017. u modnom salonu LILLY
    Kontakt: Kontakt: Modni salon LILLY
    NOVA TRGOVINA SLASTICA - ČAROLIJA
    Kontakt: 092/ 34 56 355


    Prvi i jedini kozmetički salon u Bjelovaru s certifikatom majstor kozmetičar!!!

    KLASIČNI TRETMANI LICA
    ANTI-AGE TRETMANI
    ANTI-ACNE TRETMANI
    LIFTING TRETMANI LICA
    *
    DEPILACIJA
    TRETMANI ZA OBLIKOVANJE TIJELA
    ANTICELULITNI TRETMANI
    KAVITACIJA & BODY FORMER & OXYFAT
    *
    AFTER WORK TRETMANI
    WELLNESS RITUAL
    *
    POKLON BONOVI

    «KARISMA», Bjelovar, F.Rusana 15A / 2.kat
    www.karisma.com.hr
    091/ 11 44 522

    Bjelovarsko-bilogorska županija RRABBŽ Bjelovarski sajam Green Croatia Region Poljoprivredni i tradicijski proizvodi BBŽ Glas koncila Grad Bjelovar